שאלות ותשובות

Lovely - אתר ההיכרויות המוביל ברשת

» בעיות טכניות

עם איזה דפדפן הכי מומלץ להשתמש באתר?

הדפדפן המומלץ הוא : Google chrome. להורדת הדפדפן לחץ כאן.

האתר בנוי ומותאם לשלושת הדפדפנים המובילים: Internet explorer, Google chrome, Mozilla firefox.

חלק מהתקלות יכולות לנבוע משימוש בדפדפנים אחרים.

אני מכניס את השם משתמש ואת הסיסמא שלי וזה רושם לי שאירעה שגיאה בשם משתמש או סיסמא, למה?

כנראה כי יש בידך טעות באיות שם המשתמש או הסיסמא, אל חשש! לא קרה שום דבר. פעל לפי ההוראות ושם המשתמש והסיסמא ישלחו  אליך ישירות למייל. כך תוכל לוודא את האיות הנכון. לחץ על "שכחת סיסמא?", ותועבר לדף בו יהיה עלייך להזין את כתובת הדוא"ל איתה נרשמת לאתר. לחץ על "שלח" ופרטי ההתחברות שלך ישלחו אלייך במייל.

 
לא נפתח לי הצ'אט, מה עושים?

הבעיה יכולה לנבוע מחוסר התאמה של הגדרות הדפדפן שלך.

הגדרות לדפדפן Internet Explorer
יש לבצע את הפעולות הבאות:

·         יש לודא כי גרסת הדפדפן שלך מעודכנת לגרסה Internet Explorer 8לפחות.

·         בשורת התפריטים ללחוץ על כלים > חוסם פריטים מוקפצים > יש לודא כי חוסם הפריטים המוקפצים לא מופעל.

·         בשורת התפריטים ללחוץ על כלים, ללחוץ על תצוגת תאימות (כך שיהיה סימן √ ליד הכיתוב)

·         בשורת התפריטים ללחוץ על כלים, ללחוץ על אפשרויות אינטרנט

o        בחלונית אפשרויות אינטרנט, בלשונית כללי:

§   בקטגוריית היסטורית גלישה, ללחוץ על הגדרות

·         בחלונית הגדרות קבצי אינטרנט זמניים והיסטוריה:

o        באפשרות חפש גירסאות חדשות יותר של דפים מאוחסנים, יש לבחור את האופציה בכל ביקור בדף האינטרנט

o        ללחוץ על אישור.

§   בקטגוריות היסטורית גלישה, ללחוץ על מחיקה

·         יש לודא כי התיבות הבאות מסומנות:

o        שמר נתונים של אתרי אינטרנט מועדפים.

o        קבצי אינטרנט זמניים.

o        קבצי Cookie.

·         ללחוץ על מחק.

o        באותה חלונית (אפשרויות אינטרנט), יש לעבור ללשונית אבטחה.

§   להגדיר את רמת האבטחה עבור אזור זה לרמה בינונית.

o        ללחוץ על אישור.

·         לסגור את הדפדפן ולהפעיל את המחשב מחדש.

 

הגדרות לדפדפןGoogle Chrome
יש לבצע את הפעולות הבאות:

·         ללחוץ על הסימן [תפריט כרום] בצד שמאל בתפריט.

o        ללחוץ על הגדרות

§         בתחתית הדף ללחוץ על הצג הגדרות מתקדמות...

§         בקטגוריית פרטיות, ללחוץ על הגדרות תוכן...

·         בחלונית הגדרות תוכן:

o        בקטגוריית קבצי cookie, לבחור את האופציה אפשר הגדרת נתונים מקומיים (מומלץ).

o        בקטגוריית חלונות קופצים, לבחור את האופציה אפשר לכל האתרים להציג חלונות קופצים.

o        ללחוץ על אישור.

·         לסגור את הדפדפן ולהפעיל את המחשב מחדש.

שלחתי פנייה חדשה לחבר אך אני לא רואה זאת.

 

בסרגל הכלים העליון של הדפדפן יש ללחוץ על כלים/tools, ולבחור באופציה אפשרויות אינטרנט/internet options. כשאתה בלשונית כללי/general, תחת הכותרת היסטורית גלישה/browsing history לחץ על הגדרות/settings. בחלון שיפתח, ודא כי השורה המסומנת היא השורה שבה כתוב "בכל ביקור בדף האינטרנט/everytime I visit the webgape".
 
קיבלתי התראה על פנייה חדשה למייל, אך אני לא רואה זאת באתר.

החבר ששלח לך את ההודעה בחר למחוק את כרטיסו מהאתר ולכן כרטיסו וההודעה ששלח לא מופיעים.

אני לוחץ על כרטיס של חבר / לשונית כלשהיא ולא קורה כלום.

 

בסרגל הכלים העליון של הדפדפן יש ללחוץ על כלים/tools, ולבחור באופציה אפשרויות אינטרנט/internet options. כשאתה בלשונית כללי/general, תחת הכותרת היסטורית גלישה/browsing history לחץ על הגדרות/settings. בחלון שיפתח, ודא כי השורה המסומנת היא השורה שבה כתוב "בכל ביקור בדף האינטרנט/everytime I visit the webgape".
 
אינני מקבל מיילים על פניות חדשות באתר

בדוק את תיקיית דואר זבל/spam בדואר האלקטרוני שלך. יתכן והמיילים מגיעים לשם. במידה ומצאת את המיילים שם, לחץ על "לא דואר זבל/לא ספאם" ותקבל את המיילים לתיבת הדואר הנכנס.

בעיות אחרות

במידה ונתקלתם בבעיה אחרת שאינכם מצליחים לפתור, פנו אל נציגי שירות הלקוחות שלנו, שישמחו לעזור לכם.

התקינו את התוכנה TeamViewer מהכתובת הבאה: http://www.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup.exe
בעזרת התוכנה, יוכל נציג הלקוחות להתחבר למחשב שלכם מרחוק כך הוא יוכל לפתור את הבעיות שלכם בצורה הטובה ביותר.
 

» התנהלות באתר

תחילת עבודה באתר

אנו מברכים אותך על הצטרפותך לאתר לאבלי!

 

לפני שאתה מתחיל, אנו ממליצים לך להקדיש כמה דקות על מנת ללמוד איך האתר עובד.

תוכל למצוא הכוונה בלחיצה על קטגוריית "הדרכה" למעלה מצד שמאל.

» אייקונים/ציורים

מה אומר כל סימן במיני כרטיס של החבר?

תמונה אונליין  - אייקון זה מראה שכרגע החבר נמצא באתר (און-ליין) ואם אתה מנוי ניתן להזמין אותה לשיחת צ'אט.

תמונה וידאו  – לחבר קיים וידאו. לחיצה על כפתור זה תציג את הוידאו של החבר.

תמונה עין אפורה  /  תמונה עין צהובה  - בעזרת אייקון זה ניתן לראות אם ההודעה ששלחתי נקראה או אם בעל הכרטיס צפה בכרטיסי. כאשר העין אפורה ז"א שאתה צפית בכרטיס אחרון וכאשר היא הופכת לצהובה - הצד השני צפה בכרטיס אחרון.
 
מה אומר כל סימן ליד השם והתמונה בכרטיסים?

תמונה חסום  – לחיצה כל כפתור זה תכניס את החברה לרשימה השחורה כך שהיא לא תוכל לפנות אליך.

תמונה מעודפים  – לחיצה על הכוכב תשמור את כרטיסו של החבר ברשימת המועדפים שלך, ובכך תוכל לפנות אליו ברגע שתרצה ע"י בחירת לשונית "רשימת המועדפים" בתיבת הדואר שלך בלי צורך לחפשו מחדש באתר.

תמונה צאט  - בעזרת אייקון זה ניתן לפתוח שיחה זוגית עם החבר. אופציה זו שמורה רק לבעלי מנוי – כלומר, רק בעלי מנוי יכולים לשלוח בקשה לצ'אט.

תמונה כרגע באתר  - אייקון זה מראה שכרגע החבר נמצא באתר (און-ליין) ואם אתה מנוי ניתן להזמין אותה לשיחת צ'אט.
 
מה מייצגים הבלונים על הכרטיס?

תמונה בלונים

הבלונים על הכרטיס מודיעים לכל משתמשי האתר על כך שהיום חל יום ההולדת של החבר. בלחיצה על הבלונים יפתח חלון לשליחת ברכת יום הולדת גלויה לחבר זה. אפשרות זו פתוחה לכולם - לחברים ולמנויים.
 
מה מייצגים שני האיקונים בתחתית הדף בצד שמאל ליד כפתור היציאה?

שני האייקונים נותנים לך את האופציה של שליטה בשני מצבים באתר. כשהאייקונים ירוקים, משמע- הם פעילים, וכשהם אדומים, משמע- הם אינם פעילים.

תמונה טלפון  /  תמונה טלפון אדום  - כאשר הטלפון יהיה צבוע באדום לא יוכלו לשלוח לך צ'אט.

תמונה כפתור  /  תמונה כפתור אדום  - כאשר העיגול יהיה צבוע באדום לא תופיע כמחובר באתר, למרות שאתה כן.

את הצבעים משנים בלחיצה על האייקון.
 
מה המשמעות של הסמל 'למנויים בלבד'?

תמונה למנויים בלבד

המשמעות היא שרק חברים בעלי מנוי יכולים לפנות למשתמש זה. אין זה מעיד שהחבר הוא בעלי מנוי אלא שרק מנויים יכולים לפנות אליו.

» הודעות

כיצד שולחים פנייה חדשה לחבר?

קיימות מספר דרכים בהן ניתן לשלוח הודעה לחבר באתר:

- לחיצה על "שלח פנייה" מתחת למיני כרטיס של החבר, תפתח את כרטיסו של החבר. יש לכתוב את הטקסט הרצוי היכן שמופיע הכיתוב "הזן הודעתך כאן...", ובסיום יש ללחוץ על "שלח".
- לחיצה על שם החבר שאנו רוצים לשלוח אליו פנייה, תפתח את כרטיסו. יש לכתוב את הטקסט הרצוי היכן שמופיע הכיתוב "הזן הודעתך כאן...", ובסיום יש ללחוץ על "שלח".
- לחיצה על תמונתו של החבר, שמופיעה במיני כרטיס, תפתח את תמונתו בדף חדש. מתחת לתמונה יש ללחוץ על "שלח לי פנייה". כרטיסו של החבר יפתח. יש לכתוב את הטקסט הרצוי היכן שמופיע הכיתוב "הזן הודעתך כאן...", ובסיום יש ללחוץ על "שלח".
 
 
קיבלתי הודעה אך כתוב בה 'מסר אישי', מה זה אומר?

במידה וקיבלת "מסר אישי" לא תוכל לקרוא את המסר שנשלח אליך, אלא אם תרכוש מנוי.

כיצד עונים לפנייה ששלחו לי?

לאחר שקראת את הפנייה שנשלחה אליך, תוכל לענות עליה בצורה מהירה ופשוטה על ידי כתיבת הטקסט הרצוי היכן שמופיע הכיתוב "הזן הודעתך כאן...", ולחיצה על "שלח".

 
כיצד ניתן לצרף את פרטי ההתקשרות עימי?

לאחר כתיבת ההודעה, תוכלו לצרף את פרטי התקשרות איתכם (במידה והזנתם אותם באתר) בצורה קלה ומהירה על ידי סימון V ליד פרט ההתקשרות אותו תירצו למסור לצד השני. פרטי ההתקשרות שבאפשרותכם לצרף להודעה מופיעים מתחת למקום כתיבת ההודעה.

 
האם יש מגבלה של קבלת הודעות או של שליחת הודעות?

האתר הוא אתר הכרויות, ואנו מעוניינים שתוכל למצוא את אשר אתה מחפש ולהתמקד בכך. אין באתר מגבלה של כמות ההודעות הנכנסות , אך ישנה מגבלה על ההודעות היוצאות - עד 50 הודעות שנשלחות בכל יום מכל חבר.

מנויים מקבלים הטבה בשליחת הודעות יומיות וכל חבר בעל מנוי באתר יכול לשלוח 250 הודעות ביום.

פתחתי את כל ההודעות החדשות ועדיין מופיע לי שיש לי הודעה חדשה (סימן של מעטפה), למה?

כאשר מופיעה לך הודעה על פנייה חדשה (סימן של מעטפה), יש צורך להיכנס לכרטיסו של הפונה על מנת לקרוא את הפניה. אם אינך מנוי, תראה "מסר אישי" ולא את תוכן ההודעה. כל עוד לא הצלחת לקרוא את המסר, תמשיך להופיע ההודעה על פנייה חדשה עם סימן של מעטפה, על מנת להזכיר לך שישנן הודעות שטרם נקראו.

» חיוך

מה זה 'חיוך'?

חיוך הוא "משפט פתיחה" מובנה שבאפשרותך לבחור ולשלוח לחברה. החיוך נמצא מעל חלון ההתכתבות, בתוך מלבן כחול שכתוב בו "שלח חיוך" וכולל מאגר משפטים לבחירתך. היתרון הגדול בחיוך הוא שניתן לשלוח אותו גם אם אתה או היא לא מנויים והחיוך יתקבל בהצלחה.

כיצד שולחים חיוך?

היכנס לכרטיס של החברה שאליה אתה מעוניין לשלוח את החיוך. מעל חלון ההתכתבות, במלבן כחול יופיע הכיתוב "שלח חיוך". לחיצה עליו תפתח את כל החיוכים האפשריים, בחר אחד ולחץ על "שלח". ניתן לשלוח עד 5 חיוכים ביום.

 

» סטטוס התקשרות

איך אדע אם הגיבו לפנייתי?

עם קבלת תגובה חדשה, תופיע בעמוד הראשי ההודעה "השיבו X חברים בקשר" בצירוף סמל של מעטפה. התגובה עצמה תופיע בתיבת הדואר שלך ע"י סינון של "חברים בקשר" (גם לה תצורף המעטפה, עם הכיתוב "פנייה נשלחה אליי").

תמונה תגובה

 
מה אומר הסטטוס 'כרטיסך הוסר'?

משמעות משפט זה היא שבעלת הכרטיס הסירה את כרטיסך. את סיבת ההסרה תוכל לראות כשתעמוד עם העכבר על הכיתוב "סיבת ההסרה".

מה המשמעות של 'התקשרות אחרונה ב X'?

המשמעות היא ההתכתבות האחרונה שבוצעה עם החבר. שים לב, אין דבר זה מעיד על הפעם האחרונה בה החבר היה באתר, אלא רק על הפעם האחרונה בהם החבר שלח לך הודעה או שאתה פנית אליו.

מה אומר הסטטוס 'פניה חדשה שקיבלת'?

קיבלת מסר חדש מהחברה וטרם קראת את המסר.

מה אומר הסטטוס 'פניה שקיבלת וכבר צפית בה'?

קיבלת מסר מהחברה המופיעה בכרטיס וכבר קראת את המסר.

 

מה אומר הסטטוס 'פניה לקשר שעדיין לא נענתה'?

שלחת פניה לחברה זו באתר, אך טרם קיבלת תשובה ממנה.

 

מה אומר הסטטוס 'בתיבת הדואר שלי'?

חבר זה נמצא בתיבת הדואר שלך. כלומר, הייתה לך התכתבות כלשהי עם החבר – או שהוא שלח לך פניה חדשה, או שהוא השיב לפנייתך או שאתה פנית אליו.

» ריגושון

מהו ריגושון ולמה משמש ריגושון?

ריגושון הוא תמונה בעלת מסר שנשלחת לחבר באתר. אתה יכול לשלוח איזה ריגושון שתרצה עד שני ריגושונים לאותו חבר ביום..

כל ריגושון הוא בעל משמעות שונה שאותה ניתן להבדיל לפי הציור ולפי הכיתוב שבריגושון.
 
כיצד שולחים ריגושון?

ניתן לשלוח ריגושון ב-2 דרכים:

1. היכנס לכרטיס החברה שאליה אתה מעוניין לשלוח ריגושון. לחיצה על המלבן האדום עם הכיתוב "שלח ריגושון" שמעל חלון ההתכתבות תפתח תיבה שבה עליך לבחור את הריגושון שברצונך לשלוח ולאחר מכן יש ללחוץ על: "שלח" והוא ישלח.
2. לחיצה על "שלח ריגושון" מתחת למיני כרטיס של החבר, תפתח חלון חדש עם הריגושונים הקיימים. בחר אחד מהריגושונים ולחת על "שלח/י ריגושון".
 
 

» הכרטיס שלי

איך נראה כרטיסי באתר?

על מנת לראות כיצד נראה כרטיסך באתר, עלייך להיכנס ללשונית "כרטיסך האישי" ולבחור ב"הפרופיל שלי".

תמונה הפרופיל שלי
אילו פרטים ניתן לשנות בכרטיסי?

בכרטיס ניתן לשנות את כל הפרטים חוץ מתאריך הלידה והמין המבוקש.

כיצד אני עורך את כרטיסי האישי?

על מנת לערוך את כרטיסך האישי עלייך ללחוץ על לשונית "כרטיסך האישי" ולבחור באופציה "הפרופיל שלי". כעת יפתח לך כרטיסך האישי עם אופציית עריכה. לחץ על "ערוך" הנמצא בצמוד לשדה אותו תרצה לערוך, ותועבר לדף עריכה. לאחר שביצעת את השינויים הרצויים עלייך ללחוץ על "שמור שינויים".

שים לב: השינויים לא יופיעו באופן מיידי באתר. על מנת לשמור על אתר Lovely נקי ואיכותי, הטקסטים עוברים אישור לפני שהם מפורסמים באתר. הטקסטים יפורסמו באתר, במידה וימצאו מתאימים, תוך יום עסקים אחד. 

 
כיצד אני עורך את התמונות/וידאו בכרטיסי האישי?

דבר זה תוכל לעשות בצורה פשוטה על ידי לחיצה על הלשונית "כרטיסך האישי" ובחירת האופציה "הפרופיל שלי". יפתח לך כרטיסך האישי כעת לחץ על "ערוך תמונות ווידאו" – כאן תוכל להעלות/למחוק תמונות/וידאו בכרטיסך האישי:

- תמונות:
לחץ על העלאת תמונה. יפתח לך חלון בו עליך לבחור את התמונה שאתה רוצה להעלות מהמחשב האישי שלך. בחר את התמונה ולחץ על פתח/open. כעת יופיע לך הסימון "טוען תמונה, אנא המתן". התאזר בסבלנות בעת שהתמונה עולה לאתר. בסיום, תוכל לראות בקטן את התמונה שהעלת. לחץ בתחתית המסך על "שמור שינויים".
שים לב: התמונה לא תופיע באופן מיידי באתר. על מנת לשמור על אתר Lovely נקי ואיכותי, התמונות עוברות אישור לפני. התמונות יפורסמו באתר, במידה ויהיו מתאימות, תוך יום עסקים אחד. 
גודל התמונה המירבי שניתן להעלות לאתר הוא MB5.(במידה והתמונה גדולה יותר, התמונה תימחק).
 
 
- וידאו:
העלאת וידאו דורשת חיבור של מצלמת אינטרנט. במידה ויש לך מיקרופון דבר, וגם קולך ישמע. כדי לאשר את ההקלטה לחץ על תמונה אלוו .לחץ על הלחצן תמונה הקלטה, והקליט את הסרטון שלך. הזמן המירבי שניתן להקליט הוא 30 שניות. ברגע שסיימת לחץ על תמונה עצור. אנו ממליצים לך ללחוץ על תמונה פליי ולראות את הוידאו לפני שתבחר להעלות אותו. ודא כי מסומן V בשורה "אני מאשר את תוכן הוידאו קליפ", ולחץ על "שמור שינויים" שבתחתית המסך.
שים לב: הוידאו לא יופיע באופן מיידי לאתר. על מנת לשמור על אתר Lovely נקי ואיכותי, הוידאויים עוברים אישור לפני. הוידאו יפורסם באתר, במידה ויהיה מתאים, תוך יום עסקים אחד.
 
 
מי רואה את הפרטים שלי?

את תמונתך יכולים לראות כל חברי האתר מהמין השני, הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני והמסנג'ר שלך ימסרו אך ורק על פי בקשתך לעשות כן, בהתאם לפרט ההתקשרות שתרצה להעביר בכל פעם.

האם קיימת הגבלה מי יכול לפנות אליי?

התשובה היא לא. כל חבר באתר יוכל לפנות אליך במידה וירצה. עם זאת, במידה ואתה מעוניין לחסום מישהו ספציפי תוכל לעשות זאת על ידי הכנסתו לרשימה השחורה. היכנס לכרטיסו ולחץ על "חסום"  שנמצא מצד ימין לתמונה שלו. לאחר שתכניסו לרשימה השחורה החבר לא יוכל לפנות אלייך יותר.

 
כיצד אני משנה את שם המשתמש או הסיסמא?

על מנת לשנות את שם המשתמש או הסיסמא, יש ללחוץ על הלשונית "כרטיסך האישי", ולאחר מכן לבחור באופציה "החשבון שלי". תועבר לדף, שבתחתיתו עליך ללחוץ על "לשינוי שם משתמש או סיסמא". תועבר לדף אחר בו תוכל לשנות בקלות את שם המשתמש שלך או את הסיסמא שלך. כתוב את שם המשתמש/הסיסמא החדשה ולחץ על "שמור". 

 
כיצד אני משנה את כתובת המייל?

לחץ על הלשונית "כרטיסך האישי" ובחר באופציה "החשבון שלי". כעת, תחת הכותרת "פרטי התקשרות" שנה את כתובת המייל שלך, ובסיום לחץ על שמירה.

 

כיצד אני עורך את פרטי ההתקשרות עימי?

על מנת להקל עליך, ישנה אופציה להוספה מהירה של פרטי התקשרות נפוצים (טלפון, פייסבוק, אימייל וכו') להודעה. את פרטי ההתקשרות שלכם תוכלו לערוך בקלות ב-2 דרכים:

- על ידי לחיצה על לשונית "כרטיסך האישי" ובחירת האופציה "החשבון שלי". תחת הכותרת "פרטי התקשרות" הזן את פרטי ההתקשרות הרלוונטיים שלך ולבסוף לחץ על "שמירה".
- ברגע שאתה מעוניין לשלוח הודעה לחבר באתר, ופרטי ההתקשרות שלך לא קיימים, בכל פעם שתלחץ על אחד מפרטי ההתקשרות הוא יפתח לעידכון. מלא את השדה הרצוי ולחץ על "שמור".
 
 
כיצד אני משנה את תאריך הלידה?

על מנת לשנות את תאריך הלידה עלייך לפקסס אלינו צילום של תעודת הזהות שלך (או כל תעודה רשמית שתאריך הלידה שלך מופיע בה), בצירוף מספר החבר שלך לפקס: 074-7570011, ולאחר מכן יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל support@lovely.co.il.

כיצד אני משעה את כרטיסי מהאתר?

על מנת להשעות את כרטיסך, יש ללחוץ על הלשונית "כרטיסך האישי", ולאחר מכן לבחור באופציה "החשבון שלי". תועברו לדף, שבתחתיתו עליך ללחוץ על "להסרת כרטיסך". תועבר לדף אחר בו תצטרך להזין את מספר החבר שלך, שם המשתמש והסיסמא וללחוץ על "הסר כרטיס". ברגע שתרצה לשוב ולחדש את כרטיסך, פשוט היכנס עם שם המשתמש והסיסמא שלך ולחץ על "שחרר השעיה". 

 
כיצד אני מוחק את כרטיסי מהאתר?

על מנת למחוק לצמיתות את כרטיסך מהאתר, עליך לפנות לשירות הלקוחות במייל support@lovely.co.il. אנא ציין את שם המשתמש והסיסמא שלך לזיהוי. בקשתך תטופל בתוך יום עסקים אחד וכרטיסך ימחק לצמיתות מהאתר.

עם כמה כרטיסים מותר לי להתנהל באתר?

לכל משתמש מותר כרטיס אחד בלבד. במידה ויזוהה כרטיס כפול הכרטיס ימחק מהאתר.

» דואר אלקטרוני

למה יש צורך בדואר אלקטרוני?

- שם המשתמש וסיסמתך ישלחו לדוא"ל (תמיד שוכחים).

- תוכל לקבל התראות לתיבת הדוא"ל במידה וחבר פנה אלייך או השיב לפנייתך.

- תוכל לשלוח את כתובת הדוא"ל לכל מי שמוצא חן בעיניך בלחיצת כפתור.

- פרט זה יישאר חסוי אלא אם שלחת בעצמך את כתובת הדוא"ל שלך לחבר באתר.

 
כיצד אני משנה את כתובת המייל?

לחץ על הלשונית "כרטיסך האישי" ובחרת באופציה "החשבון שלי". כעת, תחת הכותרת "פרטי התקשרות" שנה את כתובת המייל שלך, ובסיום לחץ על שמירה.

 

קיבלתי מכם מייל על חבר שפנה אליי, אבל אינני יכול לראות את ההודעה. למה?

על מנת לראות את תוכן ההודעה, עליך להיכנס לאתר. המייל שקיבלת נועד רק להודיע לך שקיימת לך פנייה חדשה באתר והוא אינו תוסף לפעילות האתר. כל ההתכתבויות מתבצעות באמצעות האתר. היכנס לאתר עם שם המשתמש והסיסמא שלך ותוכל לראות את תוכן ההודעה שנשלחה אליך מהחבר.

קיבלתי התראה למייל על חבר שפנה אליי, אך ההודעה לא מופיעה באתר, למה?

החבר שלח לך את ההודעה, אך בחר למחוק את כרטיסו לאחר מכן ולכן הוא לא יופיע יותר באתר.

כיצד אני מפסיק לקבל התראות למייל?

עבור ללשונית "כרטיסך האישי" ובחר באופציה "החשבון שלי". כעת, היכן שכתוב "ברצוני לקבל הודעות לתיבת הדואר האלקטרוני שלי", הסר את ה-V מהשורה " כאשר חבר/ה פונה אלי". 

 

» תמונה/וידאו

כיצד מעלים תמונה?

דבר זה תוכל לעשות בצורה פשוטה על ידי לחיצה על הלשונית "כרטיסך האישי" ובחירת האופציה "הפרופיל שלי". יפתח לך כרטיסך האישי כעת לחץ על "ערוך תמונות ווידאו" – כאן תוכל להעלות תמונות לכרטיסך האישי.

לחץ על העלאת תמונה. יפתח לך חלון בו עליך לבחור את התמונה שאתה רוצה להעלות מהמחשב האישי שלך. בחר את התמונה ולחץ על פתח/open. כעת יופיע לך הסימון "טוען תמונה, אנא המתן". התאזר בסבלנות בעת שהתמונה עולה לאתר. בסיום, תוכל לראות בקטן את התמונה שהעלית. לחץ בתחתית המסך על "שמור שינויים".
שים לב: התמונה לא תופיע באופן מיידי לאתר. על מנת לשמור על אתר Lovely נקי ואיכותי, התמונות עוברות אישור לפני. התמונות יפורסמו באתר, במידה ויהיו מתאימות, תוך יום עסקים אחד. גודל התמונה המירבי שניתן להעלות לאתר הוא MB5.
 
 
כיצד מוחקים תמונה?

עבור ללשונית "כרטיסך האישי" ובחר באופציה "הפרופיל שלי". בדף שיפתח בחר באפשרות "ערוך תמונות ווידאו". כעת, בחר באופציה "מחיקת תמונה", הנמצאת תחת התמונה שאתה רוצה להסיר. יפתח לך מסך אזהרה שישאל אותך שוב אם אתה מעוניין למחוק את התמונה. לחץ על "אישור" והתמונה תימחק.

 
העלתי תמונה, ואני לא מצליח לראות אותה, למה?

דבר זה יכול לנבוע ממספר סיבות:

- על מנת לשמור על רמתו של האתר, תכניו ואמינות החברים, כל שינוי בכרטיס, מטקסט ועד העלאת תמונה, מצריך את אישור מנהלי האתר, לכן כל עדכן בכרטיס לוקח יום עסקים אחד עד שהכרטיס מאושר וניתן לראות את השינוי.
על מנת לקבל אידיקציה, תוכל לעבור ללשונית "כרטיסך האישי" ולבחרו באופציה "הפרופיל שלי". לאחר מכן לחץ על "ערוך תמונות וודיאו". במידה והתמונה עדיין לא אושרה, יופיע הכיתוב "טרם אושר" תחתיה.
 
שלחתי כמה תמונות, וכבר כמה ימים שלא אישרתם אותם, למה??

במידה ושלחת את התמונות בדואר רגיל (לא אלקטרוני) לוקח לו מספר ימים להגיע אלינו לשרות לקוחות. במידה ושלחת אותו כקובץ מצורף בדואר אלקטרוני או דרך האתר, כנראה שהתמונות לא עמדו בתנאי השימוש של LOVELY, ולכן לא אישרו את התמונות. חל איסור מוחלט לפרסם תמונות מיניות, מסחריות או בדמויות קומיקס וכו'. כנראה שאלה הסיבות למחיקת התמונות שלך.

כיצד אני מקליט וידאו?
העלאת וידאו דורשת חיבור של מצלמת אינטרנט. במידה ויש לך מיקרופון דבר, וגם קולך ישמע. כדי לאשר את ההקלטה לחץ על תמונה אלוו .לחץ על הלחצן תמונה הקלטה, והקליט את הסרטון שלך. הזמן המירבי שניתן להקליט הוא 30 שניות. ברגע שסיימת לחץ על תמונה עצור. אנו ממליצים לך ללחוץ על תמונה פליי ולראות את הוידאו לפני שתבחר להעלות אותו. ודא כי מסומן V בשורה "אני מאשר את תוכן הוידאו קליפ", ולחץ על "שמור שינויים" שבתחתית המסך.
 
שים לב: הוידאו לא יופיע באופן מיידי לאתר. על מנת לשמור על אתר Lovely נקי ואיכותי, הוידאויים עוברים אישור לפני. הוידאו יפורסם באתר, במידה ויהיה מתאים, תוך יום עסקים אחד. 
 
 

» חיפושים

מהם החיפושים הניתנים באתר לחברים?

קיימים 8 סוגי חיפושים:

חיפוש מהיר: חיפוש מהיר של חברים באתר לפי הגדרות אישיות כגון טווח גילאים, ארץ, איזור, סטטוס ותמונה.
 
 
חיפוש קרוסלת התמונות: חיפוש חברים בעלי תמונות בטווח הגיל שלך המאפשר שליחת חיוכים חינם לחברים שמצאו חן בעיניך.
 
 
חיפוש אונליין: החיפוש מציג רק אנשים שמחוברים ברגע זה לאתר. תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש לפי טווח גילאים, מיקום ומצב משפחתי.
 
 
חיפוש הצטרפו לאחרונה: החיפוש מציג רק את האנשים שהצטרפו בימים האחרונים לאתר. תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש לפי טווח גילאים.
 
 
חיפוש וידאו: החיפוש מציג רק אנשים שהעלו וידאו לאתר.
 
 
חיפוש באלבום התמונות: החיפוש מציג רק חברים שהם בעלי תמונה גלויה באתר. את תוצאות החיפוש תוכלו לסנן לפי טווח גילאים.

חיפוש ממוקד, שירות ההתאמות שלך:

החיפוש יציג חברים לפי העדפות אישיות ופרטניות שלכם. בלחיצה על חיפוש זה תועברו לדף בו עליכם להזין את ההעדפות האישיות שלכם. לאחר שסיימתם למלא את כל השדות לפי העדפותיכם האישיות, לחצו על "חפש" שבתחתית המסך והתוצאות הטובות ביותר עבורכם יופיעו. הגדרות החיפוש שלכם יישמרו באופן אוטומטי. בפעם הבאה שתרצו לבצע את החיפוש הזה אין צורך לבצע את כל התהליך מחדש, תוכלו לעשות זאת בעזרת לחיצה על הלשונית "ההתאמות שלך". שם יופיעו כל החברים העונים על ההגדרות שהגדרתם. אם ברצונכם לשנות את הגדרות החיפוש שלכם, עליכם להיכנס שוב לחיפוש הממוקד, להקליק על "לשינוי הגדרות החיפוש שלך" בחלק העליון של הדף ,לשנות את הגדרות החיפוש לפי רצונכם ולבצע חיפוש חדש. כמו כן, ניתן לבצע איפוס כללי של ההגדרות שלך ע"י לחיצה על "איפוס הגדרות".

חיפוש לפי טקסט חופשי: באפשרותכם לחפש חברים לפי תחביבים, תחומי עניין, מאפיינים אישיים או כל טקסט אחר. בנוסף, תוכלו לבצע חיפוש לפי מס' חבר מסוים באתר.

 
למה החיפוש לא מעלה תוצאות?

במקרה ומופיעה ההערה: "לא נמצאו מועמדים העונים לדרישותיך", יש לעדכן מחדש מאפייני חיפוש.

מה זה שירות ההתאמות שלך?

שירות ההתאמות שלך זהו שירות הנותן לך אפשרות למצוא את החברים שעונים על הדרישות שלך, ללא צורך לבצע ולהגדיר את החיפוש כל פעם מחדש. יש להיכנס ללשונית "חיפושים", ולאחר מכן לבחור בחיפוש "חיפוש ממוקד, שירות ההתאמות שלך". יפתח לך דף בו יהיה עלייך להגדיר את העדפותייך האישיות ולאחר מכן ללחוץ על "חפש". לאחר הגדרה ראשונית זו, הגדרות החיפוש ישמרו ובכל פעם שתלחץ על "ההתאמות שלך" תקבל את התוצאות הטובות ביותר העונות לדרישות שלך. אם ברצונכם לשנות את הגדרות החיפוש שלכם, עליכם להיכנס שוב לחיפוש הממוקד, להקליק על "לשינוי הגדרות החיפוש שלך" בחלק העליון של הדף, לשנות את הגדרות החיפוש לפי רצונכם ולבצע חיפוש חדש.

 

 
 
האם אני אמצא חברים שכבר מחקתי בחיפושי הבאים?

כן, אך במידה והינך מעוניין לקבל אינדיקציה לגבי משתמש מסוים, תוכל להעבירו לרשימה השחורה, ובחיפוש הבא יצוין לך על כרטיסו - "ברשימה השחורה שלך".

» צ'אט

איך אני מפעיל צ'אט?

הפעלת צ'אט ניתנת אך ורק על ידי בעלי מנוי או על ידי הפעלת כוכב.

כשהחבר איתו אתה רוצה לפתוח את הצ'אט מחובר באתר, יופיע בתחתית המיני כרטיס שלו הסימן הבא: "כרגע באתר, פתח צ'אט", לחיצה עליו תפתח חלון חדש עם צ'אט. ברגע שהחבר יאשר את קיום הצ'אט, תוכלו להתחיל לשוחח בצורה נוחה ומהירה יותר. על מנת לראות את החברות שמחוברות לאתר בזמן שהינך גולש בו, תוכל לגשת לחיפושים – ולבחור ב"חיפוש אונליין".
 
 
איך אני עונה לצ'אט?

- במידה ולא מוגדר בדפדפן שלך "חוסם פריטים מוקפצים", יפתח לך חלון שבו יהיה עלייך ללחוץ על אישור.

- במידה ומוגדר בדפדפן שלך "חוסם פריטים מוקפצים", בסרגל הכלים שבתחתית המסך יופיע לכם הכיתוב "שיחה ממתינה".
 
תמונה שיחה ממתינה
 
לחיצה עליו תפתח את חלון הצ'אט. ברגע שתלחצו על אישור תוכלו להתחיל לשוחח עם החבר שפנה אליכם בצורה נוחה ומהירה יותר.
 
 
אני לוחץ על 'פתח צ'אט' אך נפתח לי דף רכישת מנוי, למה?

הפעלת צ'אט ניתנת אך ורק על ידי בעלי מנוי או על ידי הפעלת כוכב.

אינני מעוניין שישלחו אליי צ'אט, כיצד אני עושה זאת?

בסרגל הכלים שבתחתית המסך, מופיע הסימון תמונה טלפון , לחיצה עליו תהפוך אותו ל תמונה טלפון אדום ותמנע את שליחת הצ'אטים אליכם.

כמה צ'אטים ניתן לפתוח במקביל?

ניתן לפתוח עד 3 צ'אטים במקביל. מעבר לכך, תתקבל הודעה שלא ניתן לפתוח יותר מ-3 צ'אטים במקביל.

מה קורה כשהחבר לא עונה לצ'אט?

כשהחבר לא עונה לצ'אט לאחר 2 דקות, תקבל ההודעה "החבר X אינו פנוי לקבל את שיחתך. נסה/י שנית מאוחר יותר", ותינתן לך אופציה לשלוח לחבר הודעה.

לא נפתח לי הצ'אט, מה עושים?

הבעיה יכולה לנבוע מחוסר התאמה של הגדרות הדפדפן שלך.

הגדרות לדפדפן Internet Explorer
יש לבצע את הפעולות הבאות:

·         יש לודא כי גרסת הדפדפן שלך מעודכנת לגרסה Internet Explorer 8לפחות.

·         בשורת התפריטים ללחוץ על כלים > חוסם פריטים מוקפצים > יש לודא כי חוסם הפריטים המוקפצים לא מופעל.

·         בשורת התפריטים ללחוץ על כלים, ללחוץ על תצוגת תאימות (כך שיהיה סימן √ ליד הכיתוב)

·         בשורת התפריטים ללחוץ על כלים, ללחוץ על אפשרויות אינטרנט

o        בחלונית אפשרויות אינטרנט, בלשונית כללי:

§   בקטגוריית היסטורית גלישה, ללחוץ על הגדרות

·         בחלונית הגדרות קבצי אינטרנט זמניים והיסטוריה:

o        באפשרות חפש גירסאות חדשות יותר של דפים מאוחסנים, יש לבחור את האופציה בכל ביקור בדף האינטרנט

o        ללחוץ על אישור.

§   בקטגוריות היסטורית גלישה, ללחוץ על מחיקה

·         יש לודא כי התיבות הבאות מסומנות:

o        שמר נתונים של אתרי אינטרנט מועדפים.

o        קבצי אינטרנט זמניים.

o        קבצי Cookie.

·         ללחוץ על מחק.

o        באותה חלונית (אפשרויות אינטרנט), יש לעבור ללשונית אבטחה.

§   להגדיר את רמת האבטחה עבור אזור זה לרמה בינונית.

o        ללחוץ על אישור.

·         לסגור את הדפדפן ולהפעיל את המחשב מחדש.

 

הגדרות לדפדפןGoogle Chrome
יש לבצע את הפעולות הבאות:

·         ללחוץ על הסימן [תפריט כרום] בצד שמאל בתפריט.

o        ללחוץ על הגדרות

§         בתחתית הדף ללחוץ על הצג הגדרות מתקדמות...

§         בקטגוריית פרטיות, ללחוץ על הגדרות תוכן...

·         בחלונית הגדרות תוכן:

o        בקטגוריית קבצי cookie, לבחור את האופציה אפשר הגדרת נתונים מקומיים (מומלץ).

o        בקטגוריית חלונות קופצים, לבחור את האופציה אפשר לכל האתרים להציג חלונות קופצים.

o        ללחוץ על אישור.

·         לסגור את הדפדפן ולהפעיל את המחשב מחדש.

מדוע לא עונים לי לצ'אט?

לשאלה זו יש מספר תשובות אפשריות:
- החברה איתה אתה מנסה לפתוח צ'אט מקבלת פניות רבות ואינה יכולה לענות על מספר רב של צ'אטים במקביל.
- החברה איתה אתה מנסה לפתוח צ'אט עסוקה כרגע בשיחת צ'אט ואינה מעוניינת בשיחה נוספת.
- לחברה איתה אתה מנסה לפתוח צ'אט מותקן חוסם פריטים מוקפצים ולכן היא אינה שמה לב לשיחה הממתינה ממך.
- החברה מחוברת לאתר אך ברגע זה לא נמצאת מול המחשב, ולכן היא אינה יכולה לראות את שיחת הצ'אט ממך.

» צפו בכרטיסך

מה אומרת הלשונית 'צפו בכרטיסך'?

בלשונית "צפו בכרטיסך" יופיעו כל החברים שצפו בכרטיס שלך באתר בחודש האחרון.

הכרטיסים ממוינים לפי סדר כרונולוגי, כלומר הכרטיס הראשון שיופיע ברשימה, זה החבר האחרון שצפה בכרטיסך. ברשימה זו ניתן לחפש חברים לפי שם פרטי, למחוק חברים אחד אחד או את כולם ביחד .

 

מה אומרת הלשונית 'ניסו לשוחח איתך'?

בלשונית "ניסו לשוחח איתך" יופיעו כל החברים שפתחו מולך שיחת צ'אט או ניסו לפתוח מולך צ'אט ב 3 חודשים אחרונים.

הכרטיסים ממוינים לפי סדר כרונולוגי, כלומר הכרטיס הראשון שיופיע ברשימה, זה החבר האחרון ששוחח איתך.

ברשימה זו ניתן לחפש חברים לפי שם פרטי, למחוק חברים אחד אחד או את כולם ביחד .

מה אומרת הלשונית 'הוסיפו אותך למועדפים'?

בלשונית "הוסיפו אותך למועדפים" יופיעו כל החברים שהוסיפו אותך למועדפים שלהם.

הכרטיסים ממוינים לפי סדר כרונולוגי, כלומר הכרטיס הראשון שתראה ברשימה זה החבר האחרון שהוסיף אותך למועדפים. ברשימה זו ניתן למחוק חברים אחד אחד או את כולם ביחד .

» תיבת הדואר

איך אדע אם יש לי פניות חדשות?

עם קבלת פניה חדשה, תופיע בעמוד הראשי ההודעה "קיבלת X פניות חדשות" בצירוף סמל של מעטפה. הפניה עצמה תופיע בתיבת הדואר שלך ע"י סינון של "פניות חדשות" (גם לה תצורף המעטפה, עם הכיתוב "פנייה חדשה שקיבלת").

תמונה פנייה חדשה

איך אדע אם הגיבו לפנייתי?

עם קבלת תגובה חדשה, תופיע בעמוד הראשי ההודעה "השיבו Xחברים בקשר" בצירוף סמל של מעטפה. התגובה עצמה תופיע בתיבת הדואר שלך ע"י סינון של "חברים בקשר" (גם לה תצורף המעטפה, עם הכיתוב "פנייה נשלחה אליי").

תמונה תגובה

 
מדוע נמחקים לי חברים מתיבת הדואר שלי?

קיימות 3 סיבות אפשריות:

 
א. לא בוצע כל קשר עם החבר במשך יותר מחודשיים.
ב. כרטיסו של החבר נמחק על ידי Lovely מסיבות שונות.
ג. החבר הפסיק את חברותו ב- Lovely ומחק את כרטיסו.
 
נשלחה אליי פנייה חדשה, קראתי אותה והכרטיס נעלם מתיבת הדואר שלי. מה הסיבה?

הכרטיס לא נעלם. הסטטוס של הכרטיס השתנה. שים לב לפי איזו הגדרה ממוינות ומסוננות הפניות שלך בתיבת הדואר. אם מצד שמאל המיון הוא לפי פניות שלא קראת, ברגע שקראת את הפניה היא תעבור אוטומטית לסוף הרשימה של הפניות שלא קראת. אם תשנה את ההגדרה למיון לפי פניות שקראתי, תראה את הפניה.

אם גם הגבת לפניה, אנו ממליצים למיין את תיבת הדואר שלך לפי התקשרות אחרונה וכך תוכל לראות את הכרטיסים אליהם השבת.

כיצד ניתן למנוע מחברים מסוימים ליצור איתי קשר?

אם קיים חבר מסוים שאינך רוצה עימו קשר, ניתן לחסום אותו ובכך להבטיח שחבר זה לא יוכל ליצור איתך קשר יותר.

על מנת לחסום חבר עליך לפתוח את כרטיסו של החבר ובצד שמאל של הכרטיס בחלק העליון מופיע אייקון של "אין כניסה". לחיצה על האייקון תחסום מהחבר אפשרות לפנות אליך ותוסיף אותו לחברים החסומים שלך.

 

 
 
מדוע אני לא מקבל פניות?

אם אינך מקבל פניות, וודא כי הפרטים שמסרת נכונים. יש להיכנס ללשונית "כרטיסך האישי" ולבחור ב"הפרופיל שלי". מומלץ למלא את כל השדות ולנסות ולהציג את עצמך בצורה אמיתית ומיוחדת, עם קריצה ומעט חוש הומור. ניסיוננו מלמד אותנו שתמונה אחת יכולה לעשות הבדל גדול. בדוק אם קיימת לך תמונה מעודכנת, ואם לא העלה אחת. בנוסף, אנו ממליצים לך לפנות לחברים ביוזמתך, פעולה מבורכת ומקובלת ב- Lovely.

מה זה 'סיבת הסרה'?

ברגע שתרצה למחוק כרטיס של חבר מרשימת הפניות/חברים בקשר תתבקש להזין מדוע אתה מעוניין להסיר את הכרטיס. כולנו יודעים שדחייה היא דבר לא נעים, ודבר זה בא כדי לגרום לצד השני לקבל את הדחייה בצורה הטובה ביותר.

מהי תיבת הדואר?

בתיבת הדואר שלך תוכל למצוא את כל החברים שפנו אליך ואתה פנית אליהם לפי פרק זמן שתגדיר, חברים שהחלטת לשמור במועדפים שלך וחברים שהחלטת לחסום.

את החברים המופיעים בתיבת הדואר שלך תוכל לסנן לפי חברים ששלחו לך פניות חדשות, חברים אליהם פנית ביוזמתך, חברים שהשיבו לפניות שלך, לאתר חברים לפי שמות פרטיים ולהציג כרטיסים של חברים בעלי תמונות.

כמו כן, תוכל למיין את כל החברים בתיבת הדואר שלך לפי פניות שנקראו ופניות שלא נקראו, לפי ההתקשרות האחרונה ביניכם, למיין לפי גילם של החברים ולהציג את החברים המועדפים עליך.

בהמשך, תוכל לקרוא על כל פונקציה בתיבת הדואר שלך בנפרד.

 

מהי 'תיבת הדואר שלי'?

בתיבת הדואר שלך תמצא את כל החברים שפנו אליך, חברים שפנית אליהם וחברים שהחזירו לך תשובה. תוכל לסנן ולמיין חברים המופיעים בתיבת הדואר שלך.

סינון – מציג רק את התוצאות התואמות את בחירתך. (רשימה חלקית)

מיון – מציג קודם את התוצאות התואמות את בחירתך ולאחר מכן את שאר התוצאות. (רשימה מלאה)

מהן אפשרויות סינון בתיבת הדואר שלך?

את כל החברים בתיבת הדואר שלך ניתן לסנן לפי האפשרויות הבאות:

1. סינון לפי פניות חדשות / חברים בקשר / כל תיבת הדואר

פניות חדשות – יופיעו פניות חדשות שקיבלת מאנשים שטרם היית בקשר איתם, פניות שעדיין לא ענית עליהן.

חברים בקשר - יופיעו כל חברים אשר שלחת אליהם פנייה או הגבת לפנייה מהם.

כל תיבת הדואר – יופיעו שתי הרשימות יחד: גם חברים חדשים שפנו אליך וגם פניות מחברים שהשיבו לך וחברים אליהם פנית.

2. סינון לפי התקשרות אחרונה

ניתן לסנן ולהציג חברים איתם היית בקשר בחודשיים אחרונים / חודש אחרון / שבוע אחרון / יומיים אחרונים / באותו היום.

3. סינון לפי שם פרטי

תוכל לחפש חברים המופיעים בתיבת הדואר שלך לפי שם פרטי.

4. סינון לפי חברים בעלי תמונות

תוכל לסנן ולהציג חברים בעלי תמונות המופיעים בתיבת הדואר שלך.

מהן אפשרויות מיון בתיבת הדואר שלך?

את כל החברים בתיבת הדואר שלך תוכל למיין לפי האפשרויות הבאות:

  1. פניות שלא קראתי – תחילה יופיעו הפניות החדשות שקיבלת ולא קראת ואחריהן שאר הכרטיסים.
  2. פניות שקראתי – תחילה יופיעו פניות שקיבלת וקראת ואחריהן שאר הכרטיסים.
  3. התקשרות אחרונה – הכרטיסים ימוינו לפי ההתקשרות האחרונה שלך עם חברי האתר. הכרטיס הראשון שיופיע ברשימה יהיה הכרטיס האחרון איתו הייתה לך התקשרות.
  4. מועדפים – תחילה יופיעו כל החברים אותם שמרת במועדפים שלך ואחריהם שאר הכרטיסים.
  5. גיל – כל החברים בתיבת הדואר שלך ימוינו מהצעיר ביותר ועד למבוגר ביותר.

כיצד ניתן לשלב סינון ומיון בתיבת הדואר שלך?

באפשרותך לשלב בין סינונים ומיונים שונים בתיבת הדואר שלך.

לדוגמא:

1. אם ברצונך למצוא חברים איתם היית בקשר והחזירו לך פניות שעדיין לא קראת, אנו ממליצים לבצע זאת באופן הבא:

בתיבת "סינון לפי" לבחור ב"חברים בקשר", ובתיבת "מיין לפי" לבחור ב"פניות שלא קראתי". כך יוצגו קודם חברים שהחזירו לך תשובות ועדיין לא קראת אותם ולאחר מכן שאר ההתכתבויות עם חברי האתר.

 

2. אם ברצונך למצוא פניות חדשות רק מהיום מחברים שלא היית איתם בקשר אף פעם ,אנו ממליצים לבצע זאת באופן הבא:

בתיבת "סינון לפי" לבחור ב"פניות חדשות", בתיבת "התקשרות אחרונה" לבחור "היום" ובתיבת "מיין לפי" לבחור ב"פניות שלא קראתי".

כך יוצגו קודם חברים חדשים שפנו אליך לא קראת את פניותיהם ולאחר מכן פניות של חברים חדשים שפנו אליך ואת פניותיהם קראת.

 

3. אם ברצונך למצוא כרטיסים של כל החברים שפנו אליך בשבוע אחרון ואת את פניותיהם קראת, אנו ממליצים לבצע זאת באופן הבא:

בתיבת "סינון לפי" לבחור ב"כל תיבת הדואר", בתיבת "התקשרות אחרונה" לבחור "שבוע אחרון" ובתיבת "מיין לפי" לבחור ב"פניות שקראתי".

כך יוצגו קודם כל החברים שפנו אליך בשבוע אחרון ופניותיהם קראת ולאחר מכן פניות של כל החברים שאת פניותיהם לא קראת.

» חברים שחסמתי

מה זה 'חברים שחסמתי'?

חברים שחסמתי היא רשימה המכילה חברים שהחלטת לחסום מסיבה כלשהי.

לאחר החסימה, חברים אלה לא יוכלו לפנות אליך בשום אופן עד שלא תבטל את החסימה. אם תרצה לראות חברים שחסמת תוכל לעשות זאת ע"י בחירת לשונית "חברים שחסמתי" בתיבת הדואר שלך.

איך חוסמים חבר מסוים?

אם ברצונך לחסום חבר באתר, עליך לפתוח את כרטיסו של החבר ובצד שמאל של הכרטיס בחלק העליון מופיע אייקון של "אין כניסה".

לחיצה על האייקון תחסום מהחבר אפשרות לפנות אליך ותוסיף אותו לחברים החסומים שלך.

איך מבטלים חסימת חבר?

אם ברצונך לבטל חסימת חבר מסוים, עליך להיכנס ללשונית "חברים שחסמתי" בתיבת הדואר שלך, לפתוח את כרטיסו של החבר ובתחתית כרטיסו מצד שמאל ללחוץ על הלינק הבא :

"בחרת לחסום חבר זה - בכדי לשחרר את החסימה לחץ כאן".

לחיצה על הלינק תסיר את כרטיסו של החבר מרשימת החסומים שלך ותוכל לחזור ולתקשר עם חבר זה שוב.

» רשימת המועדפים

מהי רשימת המועדפים?

רשימת המועדפים היא רשימה המכילה חברים שסימנת כמועדפים שלך.

ברגע שתרצה למצוא חבר שסימנת כמועדף תוכל לעשות זאת ע"י בחירת לשונית "רשימת המועדפים" בתיבת הדואר שלך בלי צורך לחפשו מחדש באתר.

כל החברים אשר סימנת כמועדפים, יופיעו עם אייקון של כוכב צהוב בכרטיסים שלהם.

איך מוסיפים מישהו לרשימת המועדפים שלך?

אם ברצונך לסמן מישהו כחבר מועדף, עליך לפתוח את כרטיסו של החבר ובצד שמאל של הכרטיס בחלק העליון מופיע אייקון של כוכב כבוי.

לחיצה על הכוכב תשמור את כרטיסו של החבר ברשימת המועדפים שלך.

בכל רגע נתון תוכל גם להסיר את החבר מרשימת המעודפים שלך.

 

איך מסירים מישהו מרשימת המועדפים שלך?

אם ברצונך להסיר מישהו מרשימת המועדפים שלך, עליך לפתוח את כרטיסו של החבר וללחוץ על אייקון של כוכב דלוק.

לחיצה על הכוכב תסיר את כרטיסו של החבר מרשימת המועדפים שלך.

» כללי

כמה זמן האתר קיים?

האתר קיים משנת 2003. בשנים אלו זכינו לראות אלפי זוגות מכירים ומתחתנים.

האם יש לאתר הצלחות במציאת זוגיות?

באתר ישנם סיפורי הצלחה רבים. מפעם לפעם מפורסם באתר סיפור על זוג טרי שזה עתה זכה להתחתן בזכות האתר בצירוף סיפורם האישי. חשוב לזכור, זוגות רבים אשר הכירו דרך האתר מעדיפים לשמור על פרטיותם. על זוגות שהכירו מהאתר וסיפוריהם האישיים תוכלו לקרוא במדור הכרנו, הנמצא בדף הראשי של האתר לפני ההתחברות לאתר (בפינה הימנית התחתונה).

תמונה הכרנו
 
מהו קהל היעד של האתר?

האתר מיועד לאנשים מגיל 17 ומעלה, ופונה לכלל האוכלוסייה.

מהם כללי הבטחון באתר?

- ילדים מתחת לגיל 17 אינם מורשים להשתמש באתר.

- אנו שואפים לכך שהאתר יהיה נקי לחלוטין מתכנים פרובוקטיביים ושהחברים באתר יתנהלו בצורה נאותה ולא יעלו תכנים או טקסט פוגע. אם בכל זאת נתקלת בבעיה, התנהגות לא נאותה, תמונות לא ראויות, תכנים פורנוגראפיים, תמונות של ידוענים, פרסומות והטרדות, אתה יכול לעזור ולשמור על לאבלי נקי על ידי הודעה לצוות התמיכה שלנו במייל: support@lovely.co.il
כל תלונה תטופל בצורה חשאית לחלוטין ובמלוא הרצינות!
צוות לאבלי יעשה כמיטב יכולתו על מנת להוריד את התכנים הפוגעים, ולהזהיר או להשעות את החבר הבעייתי מהאתר.
- צוות התמיכה יתייחס לכל תלונה תוך יום עסקים אחד מזמן קבלתה וידאג לעדכן אותך תוך 72 שעות בהתקדמות, בטיפול ובצעדים שננקטו.
- אנו מבקשים ומפצירים כי כל החברים והמנויים שלנו ידווחו על חברים חשודים והתנהגות לא הולמת במידה ונתקלו בה באתר ומאוד ממליצים כי משתמשים מתחת לגיל 18 יפנו להוריהם או מבוגר אחראי מייד במצב בו מישהו באתר אומר או עושה משהו שגורם להם להרגיש לא בנוח או מאויימים בכל צורה שהיא.
 
כיצד אני שומר על ביטחוני באתר?

 זכור כי שימוש בשם בדוי אמנם אינו נאות לאתר, אך אנשים אינם תמיד מי שהם טוענים שהם. אתה תמיד צריך להיזהר כשאתה שולח פרטי התקשרות (כגון טלפון, כתובת בית או מסנג'ר) ובמיוחד כאשר אתה קובע להיפגש עם אדם זר. אנו ממליצים לשוחח לפני כן באמצעים אחרים (דרך האתר ואח"כ בטלפון) ולא להיפגש מייד.

תמיד השתמש בכללי הבטיחות הבאים:
• את הפגישה הראשונה אנו ממליצים תמיד לערוך במקום ציבורי.
• לעולם אל תעביר או תשתף את הסיסמא שלך עם אף אחד.
• תהיה זהיר ברמת המידע שאתה בוחר לחלוק עם החברים באתר (לפחות בשלב ההתחלתי של ההיכרות).
• חסום מיידית ודווח על כל מי ששולח לך תכנים לא רצויים או לא הולמים.
 
כיצד נרשמים לאתר?

על מנת להירשם לאתר עליך ללחוץ בדף הבית על "הצטרפו עכשיו חינם"

תמונה הרשמה
יפתח לך חלון חדש עם טופס הרשמה מהיר, ידידותי וקל להבנה. מלא את הטופס, וכשתסיים תוכל להתחיל לגלוש באתר ולמצוא אהבה.

» מנוי

מה ההבדל בין מנוי לחבר?

באתר שלנו ההרשמה היא כמובן חינם, ולאחר הליך ההרשמה הקצר עומדות בפנייך שתי אפשרויות:

1. מסלול חברים - לגלוש באתר ללא מנוי ובחינם, דבר המאפשר פניה לחלק מצומצם של חברי האתר (באמצעות חיוכים). כמו כן כחבר באתר פתוחה בפנייך אופציית החיפושים למיניהן.

2. מסלול מנויים - לגלוש באתר עם מנוי, דבר המאפשר קריאת הודעות,שליחת הודעות לכל חברי האתר, פתיחת צ'אטים בינך לבין כל חבר, השתתפות  בהגרלות וכדו'... כשאתה מנוי, כל האתר פתוח בפניך.

מה מקבלים המנויים?

במסגרת השירותים הניתנים בחינם ב- Lovely נכללים: הצטרפות כחבר/ה לאתר, חיפוש בן/בת זוג, שליחת חיוכים לחלק מצומצם של חברי האתר וקבלה של פניות מחברים באתר.

מנויים באתר יכולים לצפות ללא הגבלה בפרטי התקשרות הנשלחים אליהם (מסר פרטי, תמונה פרטית, טלפון ודוא"ל). בתור מנוי תוכל ליצור קשר עם מנויים שפנו אליך וכן לשלוח למנויים את פרטי ההתקשרות עימך

המנויים ב- Lovely מקבלים עדיפות גם במיקומם בתוצאות החיפוש שנערכות ע"י המשתמשים האחרים: שמם של המנויים יופיע לפני שמם של החברים באתר. מנויי Lovely יזכו למבצעים מיוחדים והטבות בלעדיות.

 
כמה זה עולה?

מנוי שנתי - 468 ₪, 12 חודשים ב 39 ₪ לחודש.

מנוי ל-3 חודשים - 297 ₪,  3 חודשים ב 99 ₪ לחודש.

מנוי חודשי - 139 ₪ לחודש.

כיצד ניתן לרכוש מנוי?

מנוי ניתן לרכוש בדרכים הבאות:

א. רכישה מאובטחת באמצעות כרטיס אשראי דרך האתר.

ב. הפקדה בנקאית ישירה, כאשר את אישור ההפקדה יש לשלוח לפקס שמספרו: 074-7570011, בציון שם, שם המשתמש שבחרת ומספר טלפון. פרטי הבנק: בנק פועלים, סניף 153, מספר חשבון 140984, עבור "יותר מחברים בע"מ".

ג. המחאה שתישלח בדואר לחברה, בצירוף שם המשתמש שבחרת לך ופרטיך האישיים לכתובת הבאה: לכבוד: "יותר מחברים בע"מ", ת.ד. 12629, אזור התעשייה הרצליה פיתוח, 46733.

ד. הפקדת מזומן בבנק הדואר, כאשר את אישור ההפקדה יש לשלוח לפקס שמספרו: 074-7570011, בציון שם, שם המשתמש שבחרת ומספר טלפון. פרטי החשבון: מספר חשבון 8417837, לפקודת "יותר מחברים בע"מ".

 
מתי אני מנוי מהמניין?

אם רכשת את המנוי דרך האתר באמצעות כרטיס האשראי - מיידית.

אם רכשת את המנוי דרך הטלפון באמצעות כרטיס האשראי - מיד עם קבלת אישור מחברת האשראי.

אם רכשת את המנוי באמצעות המחאה - מיד עם קבלת ההמחאה.

אם רכשת את המנוי ע"י הפקדה ישירה לחשבון הבנק - מיד עם קבלת הפקס על אישור ההפקדה.

אם רכשת את המנוי ע"י הפקדת מזומן בבנק הדואר – בתוך יום עסקים מביצוע ההפקדה.

 
האם ניתן לרכוש מנוי ללא כרטיס אשראי?

בהחלט, ישנן דרכים נוספות לרכוש מנוי:

א. הפקדה בנקאית ישירה, כאשר את אישור ההפקדה יש לשלוח לפקס שמספרו: 074-7570011, בציון שם, שם המשתמש שבחרת ומספר טלפון. פרטי הבנק: בנק פועלים, סניף 153, מספר חשבון 140984, עבור "יותר מחברים בע"מ".

ב. המחאה שתישלח בדואר לחברה, בצירוף שם המשתמש שבחרת לך ופרטיך האישיים לכתובת הבאה: לכבוד: "יותר מחברים בע"מ", ת.ד. 12629, אזור התעשייה הרצליה פיתוח, 46733.

ג. הפקדת מזומן בבנק הדואר, כאשר את אישור ההפקדה יש לשלוח לפקס שמספרו: 074-7570011, בציון שם, שם המשתמש שבחרת ומספר טלפון. פרטי החשבון: מספר חשבון 8417837, לפקודת "יותר מחברים בע"מ".

 

האם זה בטוח להכניס את פרטי כרטיס האשראי לאתר?

הרכישה באתר מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר בעולם ועובדת בתקן האבטחה SSL. מערכת זו מצפינה את פרטי כרטיס האשראי כך שלא ניתן יהיה לעשות בו שימוש לא הולם.

האם ניתן להקפיא את המנוי?

ניתן להקפיא  מנוי שנתי בלבד (פעמיים). ההקפאה הינה לתקופה של עד 3 חודשים. על מנת להקפיא את מנוייך, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל support@lovely.co.il.

מהו הוא החידוש האוטומטי?

כברירת מחדל, החידוש האוטומטי אינו מופעל.

אם תבחר להפעילו, מנויך יתחדש בסוף התקופה לחודש ימים נוסף, בכל חודש, במחיר מוזל.

מהו היתרון בחידוש אוטומטי?

מנוי לחודש ימים עולה 139 ₪, בחידוש האוטומטי המנוי מתחדש ב-129 ש"ח לחודש.

כיצד אני מפעיל את החידוש האוטומטי?

1. בדף רכישת מנוי, בזמן הרכישה,  סמן V ליד המשפט הבא: חדשו לי את המנוי לאחר סיום התקופה במחיר מוזל. 

 

2. על מנת לוודא שמנויך יתחדש במחיר מוזל מעבר לתקופת המנוי , עבור ללשונית "כרטיסך האישי" ובחר באופציה "החשבון שלי". תחת הכותרת "חשבוני האישי", סמן V בשורה בה כתוב חידוש מנוי אוטומטי ולאחר מכן לחץ על "שמור שינויים".

שים לב, במידה ולא תפעיל את אופצית החידוש ומנויך יסתיים, לא תתאפשר ההנחה הניתנת בחידוש ברכישת מנוי לתקופה נוספת .

 

 
הייתי מנוי ופתאום באמצע היום הסתיים לי המנוי, למה?

מנוייך הסתיים. המנוי מסתיים בדיוק באותה שעה בה הוא נעשה.